mandag 1. mars 2010

En informativ blogg ;o)


Hvorfor er denne bloggen en informativ blogg?
Ja, i tillegg til alle mine kosestund med hundene som jeg elsker å registrere her, så synes jeg at det er registrert mye iteressant og informativ som jeg hadde ønsket å lese andre steder, hvis jeg ikke fant det her ;o) Jeg synes det er positivt med vurdering av forskjelige ting som jeg kjøper til hundene, og at jeg skriver her om dette, som for eksempel, den thundershirt jeg kjøpte på www.littlefriends.no/







Og ikke minst de gangene jeg tar bilder av hundene! Det ELSKER jeg å gjøre!


Når de er hos dyrlegen, så synes jeg det er greit å registrer her også, så får dere informasjon om de forskjelige behandlinger, priser, og hvordan det bli gjort.

Nytige info om hverdagting som blir ofte glemt bort!


Litt om andre ting, som for eksempel hunde PASS !


Og selvfølgelig det jeg er veldig opptatt for tiden: hundefotografering! ;o)

Mye annet har blitt blogget her, som for eksempel, hvordan du vasker hunden din, klippe klør, om fôringen, godbitter,
VALPER (selvfølgelig !!), mote - med alle kolleksjoner de har...


Og mye annet, som du finner enten i arkivet, eller ved å søke på "søk i denne bloggen" verktøy!



Hva kan være neste som blir publisert her?
Ah, og hvis du har interesse i å ha din hund som modell, og bor i nærheten av oss, send meg en mail!


En ting til: nå har jeg begynt å få report hver uke ang antall besøk på bloggen, og, selv om jeg har vært borte noen dager, så holdt det seg ganske bra! Dette synnes det er kjempe moro!
Så tusen takk for alle som leser denne bloggen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar