fredag 8. januar 2010

Thundershirt

Idag kom i posten den thundershirt jeg hadde bestilt for
noen dager siden på littlefriends.no
(kanskje den eneste som seller det i Norge).

Det skal være en test.
Derfor bestilte jeg bare en.
Hvis den virker, så bestiler
jeg en til til Fiesta også.
Den thundershirt ble bestilt som et forsøk for å stoppe bjeffingen.
Jeg leste om det på thindershirt hjemmesiden, så noen videoer,
og tenkte at det er verdt et førsok.
Jeg kommer til å følge med påvirkningen på ham, så kan jeg si hva
jeg synnes etter noen dager.
Jeg fulgte med instrukser for å presentere t-skjorten til ham,
og hvordan det skulle bli tatt på.Arnold med sin thundershirt.Her blir han kjent med den.

Og har fikk han litt mat opp på t-skjorten sin (anbefalt å gjøre det på instruksene).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar