tirsdag 2. mars 2010

Fisk for firebeinte!



Jeg har tenkt, sett, spist og opplevd fisk hver dag i de siste 4 uker.
Og selv om jeg vet at det er vanlig her i Norge å
gi fisk som snacks til hunder, dette har jeg gjort kun en gang,
og det ble ikke så veldig populært her hjemme hos oss, pga
fiskelukten. Biten var stor, ble ikke spist opp med en gang...
Arnold er ikke så veldig glad i å tygge pinner,
han liker bedre andre typer godbitter, noe som
er litt vanskelig når Fiesta får noe som
tar mye lengere tid å tygge enn det han har fått...
Siste torsdag jeg har vært en tur på Liertoppen for
å se på "Norges råeste dyrebutikk" - det var sånn det ble annonsert.
Der kjøpte jeg disse tyggepinner med laksesmak.
Det er low fat, with valuable Omega 3 fatty acids og rich in protein.
Og det beste var at det hadde 40% rabatt !
Arnold elsket den! Jeg var litt usikkert om hvis de
skulle like det. Spesielt ham, som er litt
kresen når det er snakk om mat.

Og det ble også godkjent av Fiesta! ;o)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar