mandag 8. februar 2010

DOG'ograph!

Det må være drømmeyrken...
Men jeg gir ikke opp!
Kanskje det kan bli til virkelighet
en dag! Men vi tar step by step
først. Jeg har vært så heldig
som fikk lov av Nina fra Hund i Fokus
å fotografere hennes deltager og hundene
dems på en passeringskurs helg.
Det var kjempe moro! Og veldig kaldt, ja!
Men jeg fikk lyst på mer! Jeg skal
prøve å komme til en annen kurs nå snart
for å fotografere. Må bare være ferdige med
den voldsomt fiske/design tiden!
Her er linken til hennes hjemmeside.
Alle bilder kan forstørre når du klikker
på det. Jeg kommer tilbakke med litt mer av
den drømmen/prosjekten min senere idag!
Nå må jeg "fiske" litt til... ;o)
Tusen takk for alle to og firebente!
Tusen takk Nina for muligheten!!
PS.: Jeg venter fortsatt på korrektur ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar