fredag 5. februar 2010

Full uke

Den siste uken jeg har vært veldig
opptatt av fisk, skalldyr og design.
Jeg har endelig fått fast job (Yeahhh!)
på en fiskebutikk (ja, du leste
riktig!). Der har jeg mulighet til å bruke min erfaring i
Gastronomi (noe som jeg har jobbet med i 6 år), og design,
som jeg ble nylig utdannet i. Butikken åpner snart, så det er
faktisk ganske mye å gjøre. For tiden, mer design enn fisk,
men snart så blir det mye fisk, har jeg forstått!
Og jeg gleder meg til åpningen,
fordi i tillegg til jobben min der, få jeg også mulighet til å kjøpe
fersk fisk, og endelig fersk tunnfisk for å lage sushi ! Jeg har også vært litt opptatt av UKM
(Ungdommens kulturmønstring),
hvor jeg har laget lokal programmet for Øvre Eiker, og hvor jeg
skal være nå på søndag for å ta bilder.

Og så har jeg vært i litt dårlig form i tillegg...
Legen tror at det kan være Skjoldbruskkjertelen eller
en halsbetennelse. Jeg må vente til svarene kommer
for å begynne behandlingen.


Gjennom Canis.no, fikk jeg en e-post hvor Norske Talenter søker
deltagere med pels. Morsomt, men jeg kjører ikke til Trondheim
på bursdagen min for å få vise mine søte hunder som kan ikke
mer enn 10-15 triks til sammen!
Det blir moro å se hva de skal vise fram.
Jeg har faktisk kjørt til en audition sammen
med Silje Marie, som skulle
synge, og, ja, det var mye rart i køen
og maaaaasse folk der i Oslo.

Jeg har sååå lyst til å begynne på freestylekurs med
både Arnold og Fiesta, men nå at jeg skal begynne å jobbe,
det blir vanskelig å ha disse fredagene fri i to måneder.
Så jeg har snakket med Nina (fra Hund i Fokus), og skal
kanskje ha privat timer for begge hundene i en helg
for sammen pris. Det blir jo kanskje bedre!
Gleder meg allerede, selv om jeg ikke har avtalt noe konkret
enda.


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny jobb!
    Hislen Gizmo og co

    SvarSlett
  2. p.s har byttet navn på bloggen. aktivmamma.blogspot.com

    :)

    SvarSlett