fredag 13. november 2009

Klær etter vær!


Yorkshire Terrier har ikke underpels, så; mye mer enn pynt, det er nødvendig å kle dem godt når det er kaldt.
Noen fryser mer enn andre (her er Fiesta den som fryser mest) ;o)
Så Arnold bruker ikke så ofte klær enda, men Fiesta gjør det!
Og jeg elsker å handle klær for dem! Jeg kjøper ikke noe dyrt, men prøver å fine ting på tilbud. Sist jeg kjøpte var en brun "kåpe" til henne!
Her er noen klær fra "Fiestas kolleksjon" !!
I det bilde er det også noen truser, baby-body og bleier, og det bruker jeg når hun er på løpetid. (Jeg kan skrive egen post om det senere idag).
Etter mye prøving, så fant jeg ut hva som er best og tryggest å bruke både på Fiesta og Arnold på denne tiden.
Jeg har noen klær som er for små for dem, så jeg tenkte at valpene kunne "arve" en hver. Det blir i hvertfall noen til Lucy! Men siden det er 3 hanner, så skal jeg se på "Arnolds kolleksjon" for å se hva han har til "the boys" ! ;o)
kommer også med det senere!

1 kommentar:

  1. This collection really deserved a separate posting! I am very impressed by it! :)
    The clothes are very cute and she has so many!
    I found it interesting that you had the idea of using "body" on them! :)) A real Fiesta collection! Congrats!

    SvarSlett