lørdag 23. januar 2010

Ganske mye på en lørdag!

For det første, må jeg si at jeg bare ELSKER å høre fra dere

og å se bilder! Kjempe koselig!!

Her er et bilde av Gizmo!

Og et bilde av Lucy!
Idag kom stamtave av valpene i posten.
Jeg tror jeg venter til valpepakken fra
Hundeskolen kommer, så jeg kan sende alt
med en gang.
Sammen med stamtavle får dere av NKK et
gavekort fra Eukanuba.
Jeg har alltid tenkt å vaksinere Arnold og Fiesta
mot rabies, men har aldri kommet så langt...
Etter jeg lest på bloggen til Rose (Lucy og Birk)
om det, så bestemte jeg meg for å gjøre det.
Så nå har både Arnold og Fiesta fått eget pass!
Dem må tilbakke om 4 uker for å vaksineres
enda en gang, og etter 4 måneder for å ta
en blodprøve.
Her er Fiestas sitt pass:

Og Arnolds sitt:

De ble vaksinert på Eiker Dyreklinikk, og for
begge vaksiner betalte jeg 500,-. Bra pris.
Og idag fikk hundene ny fôrboks fra dyrepleiren.
Jeg synes den var kjempe fin. Og de fikk også flere poser med fôr som hjelper å fjerne
tannstein. Det er bra for å bruke det som godbit! ;o)
Jeg har også tatt noen bilder idag.
Det var en stund siden jeg var ute med
både kamera og hunder.
Og DET er noe som gjør meg glad!
Her er resultatet:












Og til slutt, for første gangen klarte jeg å ta bilder av elg i naturen!
De få gangene jeg har sett elg, enten var det i naturen, men
uten kamera, eller med kamera, men på dyrehagen.
Bare 10 minuter å gå hjemmefra, og så mange !



1 kommentar:

  1. Hyggelig at du likte aplikasjonen :O)
    Du kan legge til ditt eget bilde eller din egen video som bakgrunn :O)
    Gizmo har badet, gredd og blitt klippet klør på i dag- Alt går bra, men blir utålmodig av kloklipping og ikke minst er det skummelt med hårføneren, men tror dte vil ende godt som alt annet :)

    SvarSlett