torsdag 29. oktober 2009

Kjekt å ha

Å ha en valp i huset krever litt organisering før den kommer.
Det mest forberet du er på hva du trenger, det bedre er!
Her er noen ting som er viktig å ha!

- Et bur : hunden føller seg trygg inn i buret. Det finnes mange typer. Til daglig så bruker jeg denne, som er letere å vaske, luftigere og greit hvis jeg vil se hvordan det går med hundene uten å må åpne det. De har også et tekstil bur, men det blir ikke brukt så ofte. Det blir brukt hvis vi skal reise noe sted, siden den er lett å transportere.
- Transport bur : Selv om jeg bruker sikkerhetsbeltet for dem i bilen, så her jeg et bur som er liten for hver av hundene. Den er i en grei størrelse, det er greit å ha hvis du skal ta fly / tog eller lignende.
- Sikkerhetsbelte (for hunder) : Det er den beste og enklest måte å transportere hunden i bilen. Trygd og koselig!
- Kompostbeholder: det er noe som er veldig kjekt å ha! Jeg tør ikke å ha dem løse. De går bare løse noen ganger når vi går tur i skogen. Men når vi reiser eller hvis de skal være ute, så synnes jeg at det er greit at dem kan ha et område hvor dem kan løpe, grave, og kose seg.
På det bildet, er det bare noen brukt, men hver "kompostbeholder" pakke inneholder 4 deler, og koster ca 100,-. Det er en veldig grei investering!
- Seng : Jeg liker den type seng fordi den er lett å vaske. Også fordi jeg får plass til to stk inn i buret! ;o)

- Koselig med en teppe eller ligende foran tv!



1 kommentar:

  1. Dette er veldig nyttig og koselig informasjon for vordende hundeeiere. Jeg må snart begynne å forberede meg på å få valp nr. 2 i huset!! Ser frem til det!

    SvarSlett