torsdag 29. oktober 2009

Navn







Å velge et navn til hunden er noe veldig personlig.
Jeg har "døpt" valpene med navnet de skal ha på stamtavle.
Etter Kennel navnet, så skal valpene heter noe som begynner med L !
Sweet Lemon, Melodic Lyric, Glorious Lotto og Charming Leah....
Mine hunder heter egentlig Le Lascar og Quintet Quible.
Jeg liker kreative navner!
Men Arnold bestemt jeg for å ha også som navn på min andre yorkie. min første yorkie het Arnold på stamtavle! Egentlig Arnold of Lord Gizmo!
Jeg hadde en lang liste med navn for valpene.
Men bestemt å forandre nå navnet fra lille Leah til Lucy! Chaming Lucy! ;o)
Og dette navn er navnet som hennes matmor kommer til å kalle henne.
Om noen dager, så kommer de til å "åpne" ørene, og da begyner dem å høre.
Det blir selvfølgelig deres valg, om dere skal kalle valpen med det kreative navn som skal stå på stamtavle, eller hvis dere vil døpe valpen med et annet navn.
Dere kan begynne å tenke på det, og se hvordan vi skal kalle hundene!



1 kommentar:

  1. De alle ser så veldig fine ut!! Gratulerer Fiesta! :)))

    SvarSlett