mandag 15. mars 2010

På tur igjen ;o) Deilig vær! ;o)

Idag fikk jeg endelig kjøre barna til fotball trenningen
igjen. Sist gang jeg kjørt dem selv, var allerede mørk
da vi kjørte, kl.17.00. Og også veldig kaldt. Idag var
så fint vær, at jeg endelig fikk med meg hundene!
Stedet er kjempe vakkert, nemlig Vikersund
Hoppsenter. Jeg hadde ikke noe fotoapparat med
meg, men diktafonen har jeg alltid, og tenkte å prøve å
bruke det bilde funksjonen den også har. Her er resultatet!
Et bilde av selveste hoppsenteret.

Her skulle jeg prøve å ta et bilde av hundene med
hoppbakken i bakgrunnen, men Arnold var raskere
en meg... Slik ble bildet...
Utsikten av Vikersund sett fra hoppsenteret.

Vikersund.

Arnold poserte for kamera! Pen gutt! ;o)

Da de skulle vente litt i bilen, så plaserte jeg Fiesta
på hundenes sette alene...

Og Arnold på sjåførsete. Se så uskyldige han ser ut!
"Jeg lover at jeg skal ikke gjør noe med Fiesta!"


Og da vi skulle hjem, fikk han lov til o sitte sammen med
henne! En fin tur! ;o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar