søndag 21. mars 2010

Det er ikke kjærlighet....

Ja, det var det jeg tenkt da jeg så (igjen) hvordan Arnold blir
når Fiesta har sine verste dager i løpetiden sin:
Det er ikke kjærlighet, det er hormoner!!! ;o)
Siden torsdags kveld, hun og Arnold har
begynt med bleier, body, tur hver for seg...

Her er Fiesta med bleier (en Pampers nr. 1),

med plass til halen, som var klipt med saks.

--------
Idag jeg har vasket bege hundene.

Her ser dere hvordan Arnold blir i disse

dagene. Sånn er det hele tiden,

(nesten) uten pause...



Til og med når jeg vasket ham, så ville

han ha bare Fiesta... Han glemer å spise,

glemer å drikke, og vil ikke gå tur...

Han husket å drikke litt vann da jeg skulle

vaske han. Lunket vann, ja, ja...

Arnold bruker en Pampers nr. 2 på tvers rundt

magen sin.

Idag har jeg kjørt Fiesta til svigemor.

Hun skal passe på Fiesta mens vi er i Brasil.

Arnold blir hjemme sammen med mannen min og

Silje Marie, som gleder seg til å passe på ham.

Da er det i hvertfall garantert at det ikke blir

noe parring dene gangen!

Jeg tror at Fiesta ville være med oss til

Brasil! Hun gikk inn i baggen og der sov hun

til jeg kjørte henne til Lizbeth og Smoothie.

Det er bare noen timer siden jeg kjørt henne,

og savner henne allerede... Men nå sover Arnold

godt, og det trengte han! Imorgen blir det 13

timers jobbing, og så 4 timer hjemme før vi kjører

til flyplassen. Så det er ikke lang tid jeg har til å ordne

ting her hjemme nå - og jeg tror ikke at jeg kommer til

å blogge på en stund. Kanskje etter Påske!

Jeg ønsker dere en riktig GOD PÅSKE!

Kos dere masse i påskeferien!

Ah, og en ting til: Jeg har blitt tante til en nydelig gutt igår!

Gleder meg til å se han! ;o)

3 kommentarer:

  1. Hei Denise! Congratulations on your newphew!!!
    It was interesting to see Arnold's reaction. It was the exact same thing with Birk when my neighbour's dog (female) was in the same situation. He cried all day long and she lived two houses away!! It's not easy. We feel sorry for them, don't we?
    Have a wonderful time in Brazil. Saudades! Beijos
    Rose

    SvarSlett
  2. Heia og riktig god påske fra Gizmo og co.
    Har lagt inn endel bilder fra siste dagene Nyt ferien, enjoy!
    Marie ,)

    SvarSlett
  3. Hei Denise! When are you back!
    Big HUG!
    :)
    Rose

    SvarSlett