lørdag 6. mars 2010

Hundegarn

Hundeklær er ganske dyrt, selv om det er en bittliten genser, så koster det fort fra 250,- opp til 750,-.
Jeg pleier å være ute med hundene i hvertfall ca en time til sammen hver eneste dag, og vinteren er lang, og, ja, de fryser.
Det tar litt tid for å kle på dem, ta på dem sko, men da orker dem å være ute mye lengere enn hvis de ikke hadde det på seg. Så klær trenger dem definitivt! ;o)
Da jeg fikk mitt siste HundeSport, så jeg en annonse som reklamerte "hundegar".
Jeg undersøkte hjemmesiden dems, og så at de lager hunegarn av børstet pels fra minne egne hunder.
Jeg pleier bare å kaste det børstet pelsen/håret fra hundene mine.
Nå skal jeg begynne å spare på det, og jag kan kanskje bestill en liten hundegenser eller to ;o)
Er ikke det en god, originalt og greit alternativ for hundegenser?! ;o)

1 kommentar:

  1. Hva heter h*n som spinner?
    Har h*a evt. en hjemmeside??

    SvarSlett