søndag 29. november 2009

Julegaver og andre ting ...

Her er den søte julesløyfen jeg kjøpte til Arnold :
Og til Fiesta. Hvar ikke den søt ?Her er Julekongen. Jeg synes den var så artig! Noe for å fylle kongen med :
Her er en leke jeg tror de kommer til å like ganske godt :
Og noe til å fylle den med :

Det teppe ble favoritten av alle, mor, far, og valpene!

Noe nye sko til Arnold. Jeg håper han liker å gå med de.
Han har bare brukt neoprenesokker på ham.
Disse kostet bare 50,-.
Og rosa til Fiesta :


Tyggebein :


Dette var gratis. Vi fikk mer enn en pakke!
Den leke var også veldig popular.
Den fikk vi av Royal Canin.
Alle likte de.
Vi fikk to.

Denne shampoo tenkte jeg skal prøve. Bra merke, bra priser, ganske økonomisk (1 del shampoo til 10 deler med vann), og praktisk emballasje.
Og balsam også :

Noe info om NKK for ungdom.
Interessant! Ikke noe til meg lenge,
men kanskje til noen av dere som skal ha valpene!


Og en liten navneskilt fra Royal Canin som blir med i pakken :


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar