lørdag 28. november 2009

Dogs4all... Ja, for all, men ikke for Arnold og Fiesta! (De var ikke der) ;o)

Ja, det var MASSE trafikk for å komme inn på parkeringsplassen.
Og jeg kom ganske tidlig. Jeg var der litt før kl. 10.00.
Barna ble ikke med. De ville på kino imorgen istedet.
Svigemor orket ikke allikevel.
Og jeg bestemte meg for å ikke ha med Arnold, fordi når jeg så
hvor mye som skulle skje der, tenkte jeg at han
kunne bli kjempe stresset.
Og jeg angrer IKKE for at jeg ikke tok han med.
Det var hunder OVERALT! Tusenvis av hunder.
Mange var sammen med flere andre i bur, og opp
på traller, små hunder på gulvet, store hunder, kjempe store hunder....
Med korte pels, lange pels, dreadlocks, papilloter, nakenhunder...

Her er Yorkshire Terrier stand på messen :
Her også :
Her er en vinterjakke jeg kjøpt til Lucy.
Hennes matmor sa at hvis jeg så noe som
var interessant og med bra pris, at jeg kunne kjøpe det.
Den søte jakken kostet meg ikke mer enn 50,-!
Jeg kjøpte også litt godteri til hundene :


Jeg har ingen Louis Vuitton veske, men jeg kjøpte en
ekte Chewy Vuiton til Fiesta! Jeg syntes den var sååå søt!

Her er min lille prinsesse med sin C&V veske! Som piper!!


Arnold fikk en løve! Kjempe god og søt også! Men jeg må si at
han likte vesken, han også!! Kanskje han kan låne vesken av Fiesta
en gang i blant!? ;o)
Han fikk også en Von Dutch t-skjorte.
Før pris: 390,-. Jeg betalte 50,-. Ikke dårlig!
Beige/brun teppet er også kjøpt idag.

Noen sløyfer kjøpte jeg også. Det var litt forskjellig
på priser. Jeg kjøpt en pose med utrolig mange fine sløyfer for bare 39,-.
Og noen andre løse som kostet 25,- hver.

Dette fikk jeg gratis ! :o)


Jeg tok noen brosjyrer fra Norsk Yorkshire Terrier Klubb :
Noen gratis hundeblader :
Antibak fra Royal Canin! Det skal inn i på valpepakken! ;o)


Jeg også tok noen Royal Canin kalender 2010 til valpepakkene :


Og en utrolig fin mat/vannskål fra Royal Canin som blir også inn i pakken!


Arnold og Fiesta har fått en fin matskål fra Royal Canin. (Det er den røde under).



Det er faktisk enda mer, blant annet noen julegaver til Arnold og Fiesta. De kommer senere, også noen korte videoer fra messen.

1 kommentar:

  1. Lots of nice things Denise! I liked it very much! It must have been worth the trip there anyway! Love, Rose

    SvarSlett