søndag 24. januar 2010

Bloggverden!





Da jeg besøkte bloggen til Marie og Gizmo, så jeg dette "counter", som jeg synes det var utrolig søt!


Nysgjerrig som jeg er, klikket jeg inn på "get widget", og begynte å se så mye morsomt de har.


Jeg har lært mye med Rose (Lucy og Birk), og jeg synes det er veldig moro med nye verktøy her!







Nå kan vi faktisk "chatte" med hverandre, hvis vi er pålogget samtidig!Det er bare o klikke på den "smile" link, skrive navnet og innhold, og SEND.Vi trenger ikke å registrere oss en gang!Det synes jeg at det var morsmomt! ;o)Så, neste gang du er logget på denne bloggen, kan du se hvis det er flere enn 1 på "friendsonline", og prøve deg! Kanskje vi snakkes,kanskje det er en annen yorkie elsker som er her påbesøk! Det blir spennende! Takk, Marie! ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar