torsdag 28. januar 2010

Bilder, bilder, bilder...

Her er linken til NKK sin side om valpeshow


Her er en link Rose sendt meg om hvordan er det å være på valpeshow

Her er en link for se dom ønsker å kjøpe sløyfer - ikke så dyrt som andre steder

Her får Gizmo sin vaksine
(Såååå søt)!


Arnold etter en godbit! Og til slutt, må jeg si at jeg vet at det er ikke vanlig med
så mye oppfølging etter valpene, men jeg synes det er
sååå koselig å høre hvordan det går med dere, og
at jeg har svanet å høre noe fra Benedicte, Lotto
og jentene! Håper at alt er bra med dere, og at
dere koser dere masse med ham!
Klem fra Denise, Arnold og Fiesta !
Oppdatering:
Nå er jeg glad ;o)
Hei Denise!

Ja vi har vært litt trege med å gi tilbakemelding.Dagene går fort her,men vi storkoser oss med Lotto.Han fikk vaksine for 2 uker siden,og vi har begynt på valpekurs 2 dager i uken med oslo hundeskole.Han er en skjønn liten krabat som er med stort sett overalt,så han er en sosial liten kar.Vi har en del bilder på kameraet så vi skal sende noen over i morgen.Vi følger med på bloggen din enda,gøy og følge med på hvordan det går med de andre:))Benedicte

1 kommentar:

  1. Takk for den fine kommentaren til bloggen og bildene mine:-) vi linker gjerne:-) Nydelige hunder du har, og masse fine bilder!

    Klem fra Camilla & Dennis

    SvarSlett