Kompis – små steg mot trygghet
-
*Kompis har nå vært hos meg i 4 måneder, og han utvikler seg hele tiden.*
Bilturen til Norge gikk fint. Han er ikke spesielt glad i å kjøre bil, men
det ...
for 2 måneder siden








De er bare såååå fantastiske! Spesielt Lille Lyric. Møtte en Yorkie i dag utenfor dansestudioet vårt. En rolig og avslappet hannhund .. Tiden går bare ikke fort nok nå nei :)
SvarSlett