tirsdag 27. oktober 2009

De vokser og vokser!



Det ser ut at bare noen timer kan gjøre forskjell.
Jeg veier dem morgen og kveld, for å se hvis alle spiser riktig, hvis alle får melk som de burte, for å følge med oppveksten dems.
Og, ja, de vokser!
Det ser ut at de snart åpner øyene sine, kanskje om noen dager så kan også de ser verden!
Fiesta er en kjempe flink mamma, hun passer ve-e-eldig godt på dem! ;o)
Så godt at Arnold få ikke komme i nærheten av døra en gang!
Nå er Fiesta tilbake til fôr (Royal Canin Starter - for drkeitg tisper og de som dier), blandet med babymat og fôr på boks.
Jeg skal om noen dager ta Fiesta til Dyrlegen for å fjerne stingene fra opersjonen, og da skal både hun, valpene og Arnold få ormekur. Det kommer de til å få fram til dem er 8 uker gamle.
Jeg tenkte jeg skulle publisere her bilder av familiene som har allerede valgt sine valper, slik at dere blir bedre kjent med hverandre, kanskje i fremtiden (når valpene er levert), dere/vi kan dele opplevelser, spormsåler, bilder eller bare noe morsome stunder med våre hunder!
Det kommer på egen "post".
Det er nå bare å velge en fin familie for lille Lyric.
Jeg har fått maaaange e-post, men det ser ikke ut at jeg har funnet den rette enda...
Jeg håper å finne det snart! ;o)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar