onsdag 2. september 2009

i Bone... i Dog ...


Ja... Det er mye rart man finner til hundene sine!

Og jeg synnes det er kjempe moro med sånne ting for dem!

Spesielt fordi det er mer menning å bruke klær til hundene i Norge,

enn når jeg bodde i Brasil!

Sist Arnold har fått var en iBone genser!

Jeg synnes den er veldig morsom! Átila, i Brasil, har fått en iDog , som har blitt hans favoritt leke for tiden.
Her hjemme, er det ikke så mye nytt enda.
Fôr er blitt byttet til Yorki til 10 mnd (Royal Canin), og Arnold har beggint å være med meg på
korte skøyte tur, og han synnes det er kjempe moro!
Vi må gjøre det så ofte som mullig før snø kommer!


1 kommentar:

  1. hei, så utrolig nydelige hunder du har. Hvis jeg skal ha hund igjen (har schaefer nå) så blir det helt klart en sånn liten hjerte knuser. Morro var det å se at du bor i Skotselv også, der kjøpte jeg min nåværende hund og der kommer samboeren min fra :) Lykketil med parringen :D

    SvarSlett