fredag 21. august 2009

Tålmodighet



Igår tok jeg begge hundene til Dyrlegen for inseminering.
Det gikk ikke...
Dyrlegen anbefalte å holde dem fra hverandre og se hvis de skulle få det til etter det.
Arnold overnattet et annet sted, og kom hjem idag tidlig.
Han prøvde seg på Fiesta med en gang, med fikk ikke til, igjen...
Jeg kjørte dem til Dyrlegen igjen, og han klarte ikke å hjelpe Arnold denne gangen heller...
Så vi skulle vente i dette rommet og se hvis Arnold ble mer rolig.
Da tenkte jeg at jeg kunne prøve å hjelpe hundene, og det gikk greit.
Da Dyrlegen tok det inn i en sprøyte med en plastikkrør, og satt det inn på Fiesta.
Han sa at sjansene var rundt 70% for å lykkes. Han anbefalte å prøve en gang til imorgen, hvis ikke Arnold klarte det hjemme.
Men gjett hva de gjore med en gang de kom hjem?!
Yepp, de fikk det til, og ble sammen i over 15 minutter.
Da fikk jeg beskjed å holde dem fra hverandre ida, og ikke la dem gjøre noe mer idag.
Hvis de klarer det imorgen igjen, er det greit, hvis ikke, så er det ikke noe stress å ta dem til Dyrlegen igjen, siden de har gjort allerede to ganger.
Nå er det bare å ha tålmodighet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar