mandag 17. august 2009

Blodprøve ... ... ...


Jeg har bestemt meg å ikke ta noe sjanse for feil i denne parringen med Arnold og Fiesta, og for å gjøre det på det mest tryg måte. Derfor skal Fista idag ta en blodprøve for å se hvilken dag er den beste dag for parring, så, hvis ikke Arnold klarer det selv, skal han få hjelp av Dyrlegen ved inseminering. Hun tar blodprøven idag, og resultatet kommer imorgen!

Jeg har også tatt kontakt med NKK, hvor jeg spurt om registrering av et Kennelnavn. Jeg vet at det tar mellom 4 og 6 måneder, men de på NKK sa at alikevel jeg kan registrere valpene først med et nummer, og så etter jeg har fått Kennelnavnet, så kan de få stamtavlet.

Så det skal jeg tenke hvilket navn jeg skal søke, og så sende skjemaet til NKK idag!

Spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar